|
|
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
^^"  |
分類: 未分類 |
^^"  |
|
今日照常番學=]]]
係學校..老師都係同我地溫下書咁...*
之後就放學lu~~~
之後就番屋企....=]
食d野...就去左買d野...
跟住就去左會展睇首映~~~!!!
今日係睇"陽光小小姐"""""
係獅子會1年1次既慈善首映~
本來想睇曬既...但係聽日要番學牙...
所以睇左9個字倒就番屋企lu~~
套戲都幾好睇!~~~
對白都幾搞笑,,xDDDDDD!!
遲D可能會去戲院睇多次...!!!!~
我都捐左D錢買支花...雖然唔係好多..=] |
|
|