^^" - *~Cherry之Blog=]]]]]] - QOOZA BLOG 網上日誌
*~Cherry之Blog=]]]]]]
歡迎大家黎番個言.....支持下我喇!!xDDD
最緊要係friendship!"""""""">3<"
cherry0819
暱稱: 梓慧妹
性別: 女
國家: 香港
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


^^" 開心 分類: 未分類

^^"

今日照常番學=]]]

係學校..老師都係同我地溫下書咁...*

之後就放學lu~~~

之後就番屋企....=]

食d野...就去左買d野...

跟住就去左會展睇首映~~~!!!

今日係睇"陽光小小姐"""""

係獅子會1年1次既慈善首映~

本來想睇曬既...但係聽日要番學牙...

所以睇左9個字倒就番屋企lu~~

套戲都幾好睇!~~~

對白都幾搞笑,,xDDDDDD!!

遲D可能會去戲院睇多次...!!!!~

我都捐左D錢買支花...雖然唔係好多..=]






訪客留言 (返回 cherry0819 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]