|
|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
=^^="  |
分類: 未分類 |
哎牙~~~~sor 牙..
琴晚又冇打日記喇....
今次係部腦壞壞地...
所以要洗機=]
e+得左lu....xDD
琴日都係考試......
放12點...=]
放學上左同學屋企溫書....=]]
溫完就去探姨丈......*
點解唔使探姨姨呢????
因為佢已經出左院喇...XDD
姨丈真係勁精神...HAHA~~
仲同我傾計...=]]
但係E生唔比佢出院住~~
因為仲要觀察...佢話好悶...= ="
多謝大家既關心同問候牙...!!!>3<"
|
|