haha~~~
今日番去考試....
會計=]10點半就走LU~~
好快去搭車番屋企...*
番到屋企...溫下書先..=]
因為之前洗左機...冇得入相..~~
用牙爸部機入先...XD
今日POST 4張喇..!!!*
全是媽咪織的>3<"""
第4張係FANS寄黎公司比我既聖誕禮物!!!THZ!!.>3<""