分類: 未分類 2007-11-23 今日同hr仲有it d同事出去食飯, 本來今日係阿科約左我,bessie同season一齊出去食飯, 點知佢又要落西, 放我地飛機. 後來bessie叫season約it d同事一齊出去食, 就變左一個飯局. 我地去左堅道27食, 不過呢間野真係愈來愈貴, 一個咁既牛扒餐要38元, 明呃$. 係食飯途中我不停咁係度笑, 因為我諗起某d好笑野, 但5可以打出黎. 但就搞到ricky同jason問我點解咁好笑, 我都5g點答佢好, 只可以話沒野. 今日真係發生左好多好好笑既事, 令我終日傻笑不停, 我就快變傻婆都5定. 但今日都有一件5係既開心事, 就係TINA既last day, 我同阿聰夾$買左份禮物比佢, 雖然同佢識得最少時間, 但佢真係一個好好既人, 同佢講野好開心, 希望佢離開左呢度之後有一個美好既前途~~ 發表時間:2007-11-23 08:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 訪客留言 (返回 cherry125 的日誌) shing0121226 於 2007-12-05 03:08 PM 發表: 生日 快樂!!!! [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ] 網主回覆多謝哂呀~~ Posted at 2007-12-06 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] shing0121226 於 2007-11-26 09:42 PM 發表: 咁架,,唔 覆人 [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ] 網主回覆回左你啦 我回得慢左姐 駛5駛整咁既樣><Posted at 2007-11-30 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] hohoking 於 2007-11-26 08:00 PM 發表: 小舞你不嬲都係傻傻地既,成日傻笑,不過幾好呀,笑多d人都年輕d,唔怪得你甘多人追啦,小心壞男人喔,呵呵!!仲有呀!!小舞不嬲都甘灰,因為佢雙重性格,問你死味!! [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ] 網主回覆你沒聽過傻人有傻福咩 同埋笑對一個人係好架 所以你都要笑多d呀 我都承認我有少少雙重人格 不過only係我好fd既朋友面前先見到 我對某d人5會咁架 只會對佢地笑 佢地見5到我真正既性格架 所以你應該開心至係 呢個先係真既我呀 Posted at 2007-11-30 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] shing0121226 於 2007-11-24 08:19 PM 發表: 做乜用 灰色 落雨 做背景阿 =v= 搞到 好似 好灰咁 ,,DX [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ] 網主回覆我都想轉呀 但沒時間去轉 用左高級面版好麻煩架 一轉又要咩都重新整過 所以米5轉囉 我個人有時都灰灰地啦 沒咩所謂 用住先Posted at 2007-11-30 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] 訪客名稱: 電郵地址: (不會公開) 驗證碼: (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新) 俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能) [ 開啟多功能編輯器 ] 送 出 [ 返回 cherry125 的日誌 ]
今日同hr仲有it d同事出去食飯, 本來今日係阿科約左我,bessie同season一齊出去食飯, 點知佢又要落西, 放我地飛機.
後來bessie叫season約it d同事一齊出去食, 就變左一個飯局. 我地去左堅道27食, 不過呢間野真係愈來愈貴, 一個咁既牛扒餐要38元, 明呃$.
係食飯途中我不停咁係度笑, 因為我諗起某d好笑野, 但5可以打出黎. 但就搞到ricky同jason問我點解咁好笑, 我都5g點答佢好, 只可以話沒野.
今日真係發生左好多好好笑既事, 令我終日傻笑不停, 我就快變傻婆都5定. 但今日都有一件5係既開心事, 就係TINA既last day, 我同阿聰夾$買左份禮物比佢, 雖然同佢識得最少時間, 但佢真係一個好好既人, 同佢講野好開心, 希望佢離開左呢度之後有一個美好既前途~~