要講就講~~要做就做~~我有我風格~~~
要講就講~~要做就做~~我有我風格~~~
cherry125
暱稱: Cherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Music
Broadcast Yourself LIVE
最新文章
長洲一日遊+補祝helen...
持續黑仔......
黑色星期四......
終於買左想買好耐既波...
萬麗海景酒店
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


分類: 未分類

2007-11-23  

今日同hr仲有it d同事出去食飯,
本來今日係阿科約左我,bessie同season一齊出去食飯,
點知佢又要落西,
放我地飛機.

後來bessie叫season約it d同事一齊出去食,
就變左一個飯局.
我地去左堅道27食,
不過呢間野真係愈來愈貴,
一個咁既牛扒餐要38元,
明呃$.

係食飯途中我不停咁係度笑,
因為我諗起某d好笑野,
但5可以打出黎.
但就搞到ricky同jason問我點解咁好笑,
我都5g點答佢好,
只可以話沒野.

今日真係發生左好多好好笑既事,
令我終日傻笑不停,
我就快變傻婆都5定.
但今日都有一件5係既開心事,
就係TINA既last day,
我同阿聰夾$買左份禮物比佢,
雖然同佢識得最少時間,
但佢真係一個好好既人,
同佢講野好開心,
希望佢離開左呢度之後有一個美好既前途~~

 





訪客留言 (返回 cherry125 的日誌)



shing0121226 於 2007-12-05 03:08 PM 發表:
生日 快樂!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂呀~~
 
Posted at 2007-12-06 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shing0121226 於 2007-11-26 09:42 PM 發表:
 咁架,,唔 覆人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回左你啦
我回得慢左姐
駛5駛整咁既樣><
Posted at 2007-11-30 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hohoking 於 2007-11-26 08:00 PM 發表:
小舞你不嬲都係傻傻地既,成日傻笑,不過幾好呀,笑多d人都年輕d,唔怪得你甘多人追啦,小心壞男人喔,呵呵!!仲有呀!!小舞不嬲都甘灰,因為佢雙重性格,問你死味!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你沒聽過傻人有傻福咩
同埋笑對一個人係好架
所以你都要笑多d呀
 
我都承認我有少少雙重人格
不過only係我好fd既朋友面前先見到
我對某d人5會咁架
只會對佢地笑
佢地見5到我真正既性格架
所以你應該開心至係
呢個先係真既我呀
 
 
Posted at 2007-11-30 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shing0121226 於 2007-11-24 08:19 PM 發表:
做乜用 灰色 落雨 做背景阿 =v= 搞到 好似 好灰咁 ,,DX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想轉呀
但沒時間去轉
用左高級面版好麻煩架
一轉又要咩都重新整過
所以米5轉囉
 
我個人有時都灰灰地啦
沒咩所謂
用住先
Posted at 2007-11-30 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]