分類: 未分類 Happy Birthday To Myself~~ 2007年既生日, 我諗係我咁多年黎最多人同我過既生日. 下午既時候, 我一班同事:Josephine,Diana,阿科,Vicky,Agnes,Season,阿聰同我去左中環既五十年代慶祝, 果間野既氣氛好好, 佢地仲唱生日歌比我聽, 果一刻真係好開心. 到臨放工果時, Josephine話有d事搵我幫手, 叫我落去地下. 當我去到發覺佢地幫我買左蛋糕同我慶祝, 果一刻真係好驚喜, 真係好多謝佢地. 放工之後我就去左銅鑼灣搵我d fd,佢地係ceo book左位同我慶祝. 今日我見返好耐沒見既bonnie, 同埋見左2個game fd - 馬馬同西西. 當然5少得鐵三角入面最重要既2角 - 汶汶同helen. 仲有好可愛既tracy, 更加5少得我既傻家姐. 我同汶汶6點半就去左ceo拿位,之後其他人都陸陸續續黎到. 今次既ceo多左野食, 我記得上年我生日都係黎呢度, 但就好少野食同5好食, 今次既質素好左好多. 玩到差5多中段果時, 汶汶就比左2份禮物我, 叫我開始拆, 我拆左第一份果時差d比佢激死, 入面全都係紙, 得一張卡. 之後到第二份, 我諗我足足拆左20張以上既紙先見到份禮物. 2份加埋我總共拆左40幾層=.= 仲要呢個玩人既諗法係我諗出黎先...... 第一個受害者係bonnie~~ 不過我呢個人係有仇必報既, 汶汶第二年既生日我一定5會比你好過 拆第一份果時影,仲要未拆完..... 第二份果時拆到一半,仲係咁厚= =" 拆左二十幾層後終於見到份禮物..... 馬馬送既生日禮物 - 圍巾,d質料幾特別,不過已經比我5小心勾左一條線出黎..... helen送既手鏈,好彩佢沒包20幾層先比我(雖然佢曾經係受害者) 拆完禮物之後就到切蛋糕時間,家姐話ceo d蛋糕5好食, 所以我地去左sogo另外買左一個蛋糕. 不過係佢比$. 睇落去幾令,但我地覺得食落去就普普通通,沒咩白酒味 可惜helen,馬馬同西西第二日要返工, 所以佢地玩到11點就走, tracy就陪helen一齊走. 最後得返我,汶汶,bonnie同家姐繼續唱, 我地差5多唱到3點先買單走人. 係度要多謝汶汶同家姐特登請假第二日陪我行街, 仲有bonnie第二朝要返學都陪我唱到3點, 更加要多謝所有同我講生日快樂既人. 發表時間:2007-12-06 03:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 訪客留言 (返回 cherry125 的日誌) hohoking 於 2007-12-30 12:45 AM 發表: 講返句生日快樂先.下次唔好玩甘癡啦!!! [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ] 網主回覆多謝哂先 生日一年一次嘛 玩夜d都沒所謂啦Posted at 2008-01-07 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] 訪客名稱: 電郵地址: (不會公開) 驗證碼: (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新) 俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能) [ 開啟多功能編輯器 ] 送 出 [ 返回 cherry125 的日誌 ]
2007年既生日, 我諗係我咁多年黎最多人同我過既生日. 下午既時候, 我一班同事:Josephine,Diana,阿科,Vicky,Agnes,Season,阿聰同我去左中環既五十年代慶祝, 果間野既氣氛好好, 佢地仲唱生日歌比我聽, 果一刻真係好開心.
到臨放工果時, Josephine話有d事搵我幫手, 叫我落去地下. 當我去到發覺佢地幫我買左蛋糕同我慶祝, 果一刻真係好驚喜, 真係好多謝佢地.
放工之後我就去左銅鑼灣搵我d fd,佢地係ceo book左位同我慶祝. 今日我見返好耐沒見既bonnie, 同埋見左2個game fd - 馬馬同西西. 當然5少得鐵三角入面最重要既2角 - 汶汶同helen. 仲有好可愛既tracy, 更加5少得我既傻家姐.
我同汶汶6點半就去左ceo拿位,之後其他人都陸陸續續黎到. 今次既ceo多左野食, 我記得上年我生日都係黎呢度, 但就好少野食同5好食, 今次既質素好左好多.
玩到差5多中段果時, 汶汶就比左2份禮物我, 叫我開始拆, 我拆左第一份果時差d比佢激死, 入面全都係紙, 得一張卡. 之後到第二份, 我諗我足足拆左20張以上既紙先見到份禮物. 2份加埋我總共拆左40幾層=.= 仲要呢個玩人既諗法係我諗出黎先...... 第一個受害者係bonnie~~ 不過我呢個人係有仇必報既, 汶汶第二年既生日我一定5會比你好過 拆第一份果時影,仲要未拆完.....
第二份果時拆到一半,仲係咁厚= ="
拆左二十幾層後終於見到份禮物.....
馬馬送既生日禮物 - 圍巾,d質料幾特別,不過已經比我5小心勾左一條線出黎.....
helen送既手鏈,好彩佢沒包20幾層先比我(雖然佢曾經係受害者)
拆完禮物之後就到切蛋糕時間,家姐話ceo d蛋糕5好食, 所以我地去左sogo另外買左一個蛋糕. 不過係佢比$. 睇落去幾令,但我地覺得食落去就普普通通,沒咩白酒味
可惜helen,馬馬同西西第二日要返工, 所以佢地玩到11點就走, tracy就陪helen一齊走. 最後得返我,汶汶,bonnie同家姐繼續唱, 我地差5多唱到3點先買單走人.
係度要多謝汶汶同家姐特登請假第二日陪我行街, 仲有bonnie第二朝要返學都陪我唱到3點, 更加要多謝所有同我講生日快樂既人.