要講就講~~要做就做~~我有我風格~~~
要講就講~~要做就做~~我有我風格~~~
cherry125
暱稱: Cherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Music
Broadcast Yourself LIVE
最新文章
長洲一日遊+補祝helen...
持續黑仔......
黑色星期四......
終於買左想買好耐既波...
萬麗海景酒店
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


分類: 未分類

台灣之旅第二日~~ 愉快  

台灣之旅第二日~~
又係一個要晨早起身既朝早,
7點半比人morning call,
8點半落到去食自助早餐,
有我最like食既煎蛋,
食左三隻,
好飽~~
不過d橙汁好難飲,
最後都係飲返自己買果枝益力多.

9點中係酒店出發去台中,
坐左差5多2個鐘先到.
我地台中第一站去左日月潭同文武廟,
但我覺得好鬼無聊,
雖然d風景真係幾令.
IMG_0066IMG_0069
我地既午餐就係日月潭附近既餐廳解決,
導遊仲買左d連霧請我地食.

午餐過後我地就向九族文化歡樂世界進發,
SANY0009
呢個地方都幾多野玩,
基本上海洋公園有既野佢都有,
仲要比海洋公園多同刺激,
但可惜我地只可以留低2個鐘,
加上撞岩假期,
勁多人排隊,
所以剩係玩得一個遊戲.

最後我地既行程就係全臺灣最大既夜市 - 逢甲夜市,
我地食左佢最出名既大腸包小腸,
IMG_0074
為左呢個小食我地足足排左1個鐘,
我就覺得普普通通,
5算好好食,
可能自己5係太慣呢重口味.
之後仲食左好好多野,
但已經5記得哂d名.


 





訪客留言 (返回 cherry125 的日誌)


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]