22-3-2006
今日好happy嘩,因為唔駛上『長頸鹿』既堂嘩!!(個老師條頸實在太長la)我旁邊個Doris突然好大聲爆左向,:「咁Daisy咪好傷心無得上中史堂!!!」(其實佢被人傳同『長頸鹿』搞師生戀呀)哈哈哈
cherry15
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 3 月 27 日 星期一
Ya!
分類:
未分類
死la,個得太久,唔記得左個故事tim!
發表時間:2006-03-27 06:01 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 cherry15 的日誌
)
hoiyingY
於 2006-03-31 09:43 PM 發表:
=W=..
我想睇埋落去喔..!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 cherry15 的日誌
]