22-3-2006
今日好happy嘩,因為唔駛上『長頸鹿』既堂嘩!!(個老師條頸實在太長la)我旁邊個Doris突然好大聲爆左向,:「咁Daisy咪好傷心無得上中史堂!!!」(其實佢被人傳同『長頸鹿』搞師生戀呀)哈哈哈
2006 年 3 月 27 日  星期一   雨天


Ya! 驚訝 分類: 未分類

死la,個得太久,唔記得左個故事tim!






訪客留言 (返回 cherry15 的日誌)


hoiyingY 於 2006-03-31 09:43 PM 發表:
=W=..
我想睇埋落去喔..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]