今日, 亞莎仲於吾嬲我la!
好開心 喔`
下星期 一 ~ 三 去camp la!!~`
緊張 喔`
但係... 手機,i pop,MP3......吾比帶喎!!!`
仲話 會搜我地個袋喎`
痴線`架
p.s sorry F.D子,我星期一~三吾寫得bl0g子住```
電簡竟然吾卑帶` 勁...
聽日考T.S.A 喇~```
緊張????吾會!!!!!!!
因為我對衣次T.S.A吾係太果比心機,
原因係...吾會影響我!只影響學校嘛,
學校好鬼咋姐,星吾星bead吾緊要姐,,,
F.D子加油唎`````
CM子,,THX~`
P.S 畢業營快黎喇`...>~<
SORRY~```好耐冇寫喇,F.D子,SORRY呀~```