琴日冇咩特別-,-
朝早一起身又要飛去彈琴-_-
彈左2粒幾鐘就出去食飯-,-
返到泥又要再彈過-.-
彈到我火都泥埋-,-不過冇計拉-,-鬼叫我甘快要考試咩v_v
晏就..同baby傾計.又上下網..做下功課甘拉-v-
夜晚..返左教會.哈-_-勁好笑=v=同shar0n系甘打交-_-v
個個都對我地好無奈xd
返到屋企一路同kevin 傾電話一路幫佢搞戈d野_-
傾左成2粒幾鐘-_-v 最尾俾人狂鬧-,-
傾到12點幾就上去沖涼訓教-﹏-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
星期5 做過d咩??@@我吾記得-_-v
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
星期44444444
大日子囉-_-可惜我都系冇打日記-v-
對香港的細佬.l0uis.同埋alm0nd講聲生日快樂-v-
對加拿大的arianna講聲..生日快樂; )
去左唱k-_-哇-,唱到失聲甘制-___-v
同牙pris 系甘唱情歌-口-佢做方力申-_-v
戈2個din婆系甘系到大叫-,-有病的- -
埋單系甘數錢-口- $78 6個人-_-v唱左3個鐘到
計返香港刀幾貴下-,-
細佬就正拉v_v話說我返學之前打俾佢.
佢就同我講..''喂,,你知吾知我又有新電腦喇?''-_-
戈陣勁想打佢/0\ 我都想要laptop丫嗚嗚-_-
考到個琴試就得咖喇><想要咩都得-﹏-
跟住佢又話金晚同媽咪daddy去食buffet t____t
嗚-_-又系冇我份.算了=.=
baby,.我應丞你我吾會再上網識人/__\
衰過一次仲吾驚咩系咪先:$
我媽咪佢地都好擔心你-_-v你快d同我返泥-_-
我牙e日日都問..牙 jerry做左手術未丫-_-v
h0n. 金次又系對我地既一個考驗喇-v-
我一定會儘我全力去幫你/___\