| 2011-01-13 | 分類: 未分類 |
今日勁遅起身c___c
出面勁多雪-___-唉 勁失敗-.-吾記得差itouch!
行返學個陣狂影雪相o__o
上上下photo就同shay 一齊出去玩雪xddd
超正!!! 好多bb仔都去左玩. 佢地系到整雪人.
旦系我地整左勁奈都整吾到-.- 最尾玩到得返5分鐘就落堂先返去學校.
第2堂.d 數學超易@@一講就明!吾似得上堂個d甘-.-
跟住food又煮野食^___^超好味.
不過條0n9真系搞到我火都泥埋:@
幫佢手仲要嘈3嘈4. 最尾吾幫佢.v.
抵佢死a0a
跟住放lunch.去左買winter formal飛o_o 都幾貴下-.-45蚊.=香港 300幾蚊-.-去跳個舞就甘鬼貴!
食完lunch就上英文. 睇人地d 文-.- 我發覺d鬼佬寫野同中國人真系差好遠~__~
放學之後auntie車返屋企.then 溫書做功課.
甘就一日v___v

| | 發表時間:2011-01-13 02:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
甘牙我都吾知牙@@
收到話你知囉:p Posted at 2011-01-15 02:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|