數學呀.....我就死la..................今日睇佐黑糖6同埋18禁不禁17.............6棒好衰呀.....搞到丫頭走佐.......
功課好多.....仲有...大家都知道數學係我ge大忌呀...........死得la........oh my god...................
當你知道多d阿緯的好人事...你就會慢慢地愛上佢嫁la...雖然佢冇王子令仔...但係佢日日開car,,,5棒都可以係car上休息但佢就冇話d咩,,幾幸苦都x佢地////////