今日番佐學校睇分班....1dd...都幾多fd嫁...婷呀,kimmy..仲有d之前1k ge都係同我同班...洪洪就1a(普通話教中文)惠惠同shanshan就1e.......唉.要快d做功課先得la..................................
黑澀會......鬼鬼..同棒棒...王子....最後的結局係點呀......