今日去咗嘉智中學睇辯論比賽...
有D無奈因為淨係得個 睇字都冇得辯.......... 無奈..... 無奈...>o<
今日睇下有咩相先,,,,,,,,有la!!!好靚呀.....
佢係Renee黎la!!!
好baeutiful呀!!!!!!!!!!!!!!>_<
唔講啦!!!!!88