1/1/2007 ge真正日記-
今日訓到點幾. chat and chat-0-
hea完落firewood tea wif鄭佩凝.
之後返hm整mango糯米ci.
食埋飯拎左過lk. 吃光了-0- -finish-
回顧一下2006年ba!
1月1日. 我記得係冇出去倒數. 還為死奸一族係00:00開左個po.
一個係xp ge新開始. 點知宜家...........唉...
2a班實在太好玩. 差唔多日日玩到比人趕sin返hm=]
3月. 大家比左個好開心ge生日我=]
5.6月. 心情變得好壞. 諗起都傻仔-0-
7.8月. 過左一個超難忘ge暑假. 1星期瘦8磅.
行埋電腦前面都冇力. 成個星期訓係sofa.
9月. 開學. 入左3c. 開頭都冇乜好感.
10.11月. 3c好玩左好多{可能關班籃事} talent q入唔到.
12月. 聖誕假竟然溫書. 呢個根本就唔係我-0-
ssg gathering 也很難忘. 最後的是倒數.跟朋友們迎接2007=]
展望一下2007年ba!
1月. 要考個好好ge exam. 拎電話拎公仔! hope會去環球+年華.
2月. 我要開開心心過新年假=]
3月. of coz要開心過生日na! 我要ko佢.haaaaaaa
4月. ut要加把勁- 仲有siu太陽計劃. 做好d!
5月. 該開始溫書了...-0-
6月. exam. 為選科而努力!!!!
7.8月. 暑假-半hea ba! 最衰唔夠年齡搵工做.t-t
9月. f.4日子過得開開心心.=]
其他唔講na. 月講d時間就好似過得月快. 唉................
hope::: 4ever frds!!!and. 唔會一m到就病...-0-
and.. 快d ko佢!!!!yoyoyoyoyoyo
|