今日係sat,我成9:15am先起身,今日Daddy,mummy5洗番工,幾好ar!!
我入左2a班,monique,yuki.phoebe,kate,cathine...都同我一班!斯毛仲做左班長.......
星期一開始上堂,要攞好多書ar...救命''我今日剪左頭髮!!!
happy day