今日7點fanny打電話叫我起身,,,可惜我起唔到身><
結果8點sin起身-.-之後搭車出去∼
+2姐打黎問我係邊∼到左9龍灣等埋mick,,,
一齊去MK..去到見到fanny&pipi個師父等..
then去左大家樂食野..
我地去左崇拜..唉∼
之後我地睇電影,,,再去食lunch
一邊傾..愈傾愈好玩呀/\/\
識個個新朋友仔叫ken∼幾好人ga∼
我地成班人諗住由MK行去TST wo∼行行下我要返屋企,,,
then同mick.+2搭MTR走,,,
番到黎同呀妹落街打波/\/\,,,見到"老人家"...
at night同ken msn,,,老人家icq,,,邱邱msn laa~
___________________________________________________
聽 日 去 睇 戲 lu ! ! !
|