今日好似凍左呀>﹏<大家著多d 3呀,,,
12點幾同呀媽去打波kaka∼
之後1點上番黎...做功課(好其怪點解我會咁乖/\/\||)
4:30都有落街打波..見到佢地,,,
下面好凍呀>∼<差唔多凍死la∼
6:30左右番屋企..炸雞打黎-.-
問我聽日係咪會去睇戲bor..唔知呢,,,
如果冇記錯...好似得我一個女仔∼
所以應該唔去o既..haha!!!
食完飯上論壇同人玩kaka∼∼,,,,,