
7點起左身,,冇咩事luu∼∼^^""
今日食到早餐呀!!YaYa!^^~
上音樂堂..唉,,本書唔都去左邊><點算好呀!音樂書呀你快d出黎laa∼><
上bio又突擊測驗><,,,堂堂都有架><慘呀!∼
lunch去練choir∼∼miss話我要多d練woo∼,唔唔∼∼∼
中文個陣冇bring書><問珍珍借本扮住打sin^^haha∼
放學4點個陣係咁做Maths,,做到最後個題要走,,唔夠時間><∼
拎左pizza個份抄^^haha∼thxx呀!∼
then kiukiu陪我去學琴∼走個陣食雪榚,,飽飽呀∼
打左俾火柴傾左陣∼∼
食完飯,,溫左陣書∼∼聽日quiz英文呀><
|