今朝比我見到佢,,,(又一人對我講大話,,)
上EPA,,食糖,,YaYa!!^^~
放學等kiu,,,等佢個陣係到打John,,kaka~~
入到班房無奈到爆,,,比人搶書包><
之後返去沖涼,,同火柴傾左陣,,
又出返去,,,去音樂會...走個陣比人話,,,
11:30sin返到屋企,,,