※ 期 待 你 的 我 ※
 
 
 
 
 
 
 
cherry_LCP
暱稱: 便便~~
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-19
有D唔開心........
一天一天......
悶悶呀~~
rubbish & 笑牙子.......
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


英Exam~(累) 愉快 分類: 未分類

今日,

要英Exams呀,

我一定唔合格啦,

做個陣好似題題都識,

其實做完,

一題都唔岩,

打到這,

我自己都好想笑呀,

哈哈~~

今日照舊都係中午放學(Exam先係),

無啦啦,

屈主任係到罰人,

林鈴(Dorothy)俾人罰,

咁我地(郭小悅,我,vicky vicky)想等埋佢,

咁我地係樓梯下面等佢啦,

咁我地好悶,

咁vicky vicky有bring手提,

咁我提議影photo,

我地真係一邊影一邊等,

笑到我地變變,

佢落來啦,

點知後面仲有好多人(楊貴妃,Chan Kai x)

勁搞笑呀,

今日楊貴妃踩小悅,

咁我咪打算幫佢啦,

點知我踩完佢之後,

佢又踩番我,

哼~

下就既事may發生,

我真係無估錯,

真係無人發現我的blog.........

下就發生啦,

今日我照舊去'捕'習,

好開心呀,

今日,鍾小姐無黎,

大家都傾得好開心,

原來蓓蓓講既'馬騮'番番黎啦,

聽日'x鞋佬'間學校去camp呀,

我突然諗起我地camp既野,

好掛呀,

好想去多次呀..............

仲有呀,

原來'x鞋佬'D英文result勁好,

有97分呀,

但係D中文差到無人有得........

好勁呀佢~~~~

一日又無左啦,

明仲要Maths Exams,

Help~~






訪客留言 (返回 cherry_LCP 的日誌)


nw_lam 於 2008-03-21 02:22 PM 發表:
唉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~~
Posted at 2008-03-25 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yokowong0204 於 2008-03-19 12:50 PM 發表:
加油!!加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2008-03-25 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]