今日,
唔洗反學呀,
yaya~~
不過今日本來仲要Exam,
現唔知點......
一早起身,
就有勁多人打黎我屋企,
話俾我聽今日唔洗反學呀,
我覺得好好笑 ....
有Dx動,
其實,yesterday的晚上小B己打左電話俾我知今日唔洗反學,
仲以為係假的,
好開心呀,
不過有d唔開心,
就係3月18果個旅行又要再遲D啦,
唉,
都知幾時先有得去,
好悶呀,
下就都may發生,
發生左先打啦,
悶悶的一day..................
我一邊聽歌一邊打的........
好!下就發生左啦,
不過,
係秘密......
哈哈~~
|