| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
打籃球,好.........  |
分類: 未分類 |
今日,
同一大班人去打籃球,
不過我開頭以為今日一定好悶,
點知好好玩玩,
開頭的確係好悶,
不過後就好搞野啦,
等我諗下先..............
回憶中.............
無錯啦,
就係,
我本身一早就去籃球場,
點知無人......
咁我就去小悅家啦,
咁知小悅要沖涼,
佢就開左一個勁難玩既遊戲俾我玩,
我反應勁遲鈍呀 ,
後我同佢就落籃球場啦,
開頭勁悶唔講啦,
後我地打完籃球就玩x實與大膽,
D問題勁搞野呀,
勁變變,
當然唔會一點都無唔開心啦,
有勁多人cry,
哼~~,
我現好憎個two人,
接我咪去'捕',
好好笑,
我同DY仲......
哈哈~~~
|
|
|
nw_lam 於 2008-03-21 02:19 PM 發表:
你識打呀!!勁呀!!
|
網主回覆
唔係好好...
玩下就得..... Posted at 2008-03-25 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.. Posted at 2008-03-25 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|