| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2006 年 9 月 22 日 星期五 |
| |
| 水運會* |
今日係兩年一度既水運會...7點幾就出左門口...等左好耐車...去到唔識行去地鐵站...之後打比雪糕問佢...佢又講到一舊舊==之後我問人...跟住就用急速既腳步行過去...見到好多老師...之後去到MTR唔見tracy...就打比佢...佢同我講佢係B出口==我係A出口...之後叫佢過黎...佢又勁慢咁行過黎==之後我地知道就遲道...所以打的...d的士又唔理人==咁過左馬路找的士...上左車之後係咁比個的士司機鬧T^T去到差唔多夠鐘...冇遲道...打的唔洗我比money...呵呵...去到勁多人囉@@之後點完名就坐低左...跟住見到miss pang...佢著左個件紅色既33...好恐佈><之後又要人叫口號...煩到死...之後佢地派社張...我冇咩興趣囉==攞左2張...之後就同ICE sd sms...tracy又同佢老公仔sd sms...時間過得好慢==勁悶囉...又冇帶野食去食...放左之後就搭bus返TKW...去左麥當當買野食返home食...之後就好無聊咁過左啦...
|
| 完成時間︰2006-10-14 11:44 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|