| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2006 年 10 月 1 日 星期日 |
| |
| 國慶* |
today係國慶日...出左MK食自助餐...食到好飽...之後去左ICE home...牙媽同細佬就係咁玩ICE個d倉鼠...叫佢買又唔比T^T 話我連龜龜都養唔好...養咩倉鼠...><我真係好想養牙嗎...個個都話送倉鼠比我...但牙媽就唔比我養!_!之後就行左去尖咀睇煙花...勁多人囉...去左7仔買野飲...之後先去睇...要去到尖東先有得睇...等左勁爆耐囉...之後放個時...我同ICE就囉部手機錄低佢...好令牙...有心心>3<放完去後就返去lu...本應ICE可以去我home訓架...but佢牙媽唔比...so就冇黎到啦....返到TKW就去左7仔買雪條食...好好味=]
|
| 完成時間︰2006-10-14 12:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|