|
|
LAST DAY! {2010 年 7 月 13 日 星期二}
| |
分類: 未分類 |
712//
補打番琴日.
琴日係散學禮.
最後一日喇.
我會好唔捨得今年班同學架.
會好唔捨得我班好好好好好朋友.
會好唔捨得兩個班主任.
總之呢班真係比左好多回憶我:]
派左選科表.我三科入哂.
讀geog班:)
希望每個同學都有佢自己GE好好好前途:]
------
713//
今日浪費左我2個鐘番學交野.
之後就去左堂家姐度住幾日.
實在太開心喇.
|
|
|
網主回覆
夠喇. Posted at 2010-07-14 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|