心淡`=)_,,
LeE幾日冇乜打日記xDD"
冇乜心情打=..="
咔咔講返LeE幾日先*
我終於攞返部電話Lu >3<
死八婆..我1定會再帶架=]]
琴日同牙喬..屎桶..係咁傾MsN...幾好笑^3^
跟住同黃"螢"..黃秀容..同埋自稱自已好靚仔既人傾電話"又係到狂笑xPP______*
就係咁又1 DaY""