心淡`=)_,,
今日""博頭""D皮膚勁痛T^T
琴日曬傷左><紅左1 FUCK牙,,,鳴鳴鳴鳴鳴痛爆牙=)XD*
唉,,,,""不過我終於黑左D喇=]]WAKAKAKAKA*正牙
好想返學也>////<好想見到佢牙XP__*
估唔到我仲係咁鐘意你也___________=]
愛你愛你愛你愛你愛你也``
MISS YOU. . . . . . . . .
>3<