今日音樂堂果時黎sir罵人
其實中史堂都幾好玩,因為有得聽歷史故事
地理堂做卷,但我在背匯報的內容
聖經堂講書,有得看真人真事
lunch time同數學堂都準備匯報既野
之後就要匯報,我地係第二個報告,當葉雅雯同周耀X發問時,勁好笑,我地都講得幾好,嚇親我.
之後就找miss ng問下我地幾分
之後就去左行街街.haha