之前有篇文,有sis說我化紫色眼影好睇,咁我就試下化個妝出文
D相都影左2個星期都未有心情同時間,咁我就趁呢2日唔係太忙
post篇妝文出來啦,希望大家喜歡啦~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
首先POST我的驚嚇素顏,希望你地唔好嘔 ~~~~
今次既主角係KATE的紫色眼影,都買左好耐,因為好少時間化妝用左唔係好多次
其實我化得好簡單,無D咩技巧可言
1.首先用A打底
2.再用B掃均整個上眼簾和下眼的2分1
3.再用C掃上眼簾的3分1,同A掃上下眼頭
4.再用眼線膏畫上開眼頭眼線和拉長眼尾
一對眼的開眼和合眼圖
再貼上交叉型長的假毛
來幾張左右眼的完成圖
(CON是跟游游買的顏色非常自然,唔會誇.我衰佬都話好睇)
附上游游FB團購網址,有興趣去看看喔~~~
加上光暗影,胭脂,唇彩,眉毛的全妝圖,
開眼都不會很誇張,希望大家喜歡我的分享
唔會覺得唔好睇啦~~
|