| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-07  |
|
好累牙...做咩一起身就叫累??係因為琴日我五點鐘去尖沙咀( 嫲嫲六十歲大壽)諗住十點鐘就會番home 點知表哥突然話要去唱K,啊爸啊咩咩咩.....佢地要去睇戲...玩下玩下就一點lor( 係凌晨)反到home三點 ...so眼訓. .今朝我好似十二點先起身 起左身冇咩野做所以攞住部相機係咁係home take some 我的精品( 去我的相簿睇下啦 )。
悶悶地落左街買碟睇我買左:
High School Musical 3

100,000,000BC:

Take the Lead:
M:i:lll:

|
| 發表時間:2009-03-07 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|