今朝起級唔想起身點解係因為我琴晚我係到睇Star War....好好睇牙...我最鐘意的人物當然係Luke啦佢好勇敢牙而且佢個部robot (R2&3po)佢地好得意牙....但係唔知點解表哥就鐘意Vader( 黑武士)??今晚做帝國反撃戰....好好睇又刺激..我下午的時候拍左d好得意的狗仔相大家估下我係where take