今日,我地成班一共10人由0100-0530係到練習Drama我都唔明點解呁多人唔choose要choose我代Joyce??不過唔緊要我代得幾happy牙...同埋我咁少機會可以演Drama我一定要好好珍惜每個機會..雖然我唔一定會代到Joyce但我都會努力背稿(加油加油)
Yesterday,Matthew去左USA啦聽人講佢唔會再番黎咖啦....我好似仲有d掛念佢唔好諗啦我唔會再同佢有機會咖啦
我好仲意一首carpenters的歌---------佢係叫Rainlyday & monday ,Yesterday once more