"[[EvErY DaY Is HApPy_Day']]
cherryto7786
暱稱: Oo★晞★oO
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
為你寫詩--約
為你寫詩--憶
為你寫詩--怎
2010-02-02
2010-01-29
文章分類
全部 (147)
為你寫詩 (25)
給你的信 (2)
未分類 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
天使家族
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 78
今日人氣: 1
累積人氣: 4183
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

衰人呀衰人!

點解你個手又好好拖你個人又好好攬

sibom話你背jack好硬唔好攬

但系我真系覺得好好攬><

我捉住你個手你無放好可愛

music你系gum叫我唔好驚我好愛你

你知唔知你件冷3特別舒服特別暖

點解會gum架><

好中意好中意你喂我食野!><

哎呀不過聽日調位喇

我地隔勁勁勁勁勁勁遠

唔開心):

算啦你日日都要過黎擺書包;)

仲有收電話;)

2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

音樂令我恢復很久沒有的好心情;)

我很想出錢買"On Wings of Time",真心好聽!

" 為什麼不下載, 傻人"

"可能我們都是傻的.然而, 我們都相信音樂的力量."

mj tam我愛你

原來前日真系好開心;) 我期待你15歲生日!

星期六就黎到!哎呀呀見傻子們同六棒好期待><

前日買個帽真系好令我愛死!*V*

AMC distinc左仲高過衰人10分全級第一!開心仔;p

姐姐我系你improtant people我開心XD

琴晚你問我生日要咩我話我要你你系咪嚇親XD

朱仔琴晚個個F4 reply slip我宜家仲笑得出XD

心情好得恐怖;p

maybe i shouldn't be sad;)

原來過的很快樂 只我一人未發覺

衰人你comment我status我真系好中意你gum叫我

我每次lum起都傻笑點算><

如果你平時都系gum叫我就好喇!

有個傻佬約咗我下星期日溜冰!

2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

要記住

喜歡一個人是快樂的

其他的就不要想起吧

不要想得太多

are you sad ? are you holding yourself ?

you shouldn't be.

 

希望你說到做到.