音樂令我恢復很久沒有的好心情;)
我很想出錢買"On Wings of Time",真心好聽!
" 為什麼不下載, 傻人"
"可能我們都是傻的.然而, 我們都相信音樂的力量."
mj tam我愛你
原來前日真系好開心;) 我期待你15歲生日!
星期六就黎到!哎呀呀見傻子們同六棒好期待><
前日買個帽真系好令我愛死!*V*
AMC distinc左仲高過衰人10分全級第一!開心仔;p
姐姐我系你improtant people我開心XD
琴晚你問我生日要咩我話我要你你系咪嚇親XD
朱仔琴晚個個F4 reply slip我宜家仲笑得出XD
心情好得恐怖;p
maybe i shouldn't be sad;)
原來過的很快樂 只我一人未發覺
衰人你comment我status我真系好中意你gum叫我
我每次lum起都傻笑點算><
如果你平時都系gum叫我就好喇!
有個傻佬約咗我下星期日溜冰! |