今日係年初一,,,
祝大家新年快樂....
新既一年,,,我hope自己能努力讀書!~=\/=
升到中4,,中5,,中6,,中7....之後大學... 呵呵*xDDDDDD
仲有改變下自己=W=我SISTER話既....
本來之前話26番大6....但之後話今日,,
點知之前我牙ma又話唔番...又係因為佢!
跟住今日起身又話番=.=''''''
好似番1,2日....
now我要執野啦.....88
唔好掛住我牙=W- ;;;