今日出左MK *`....
本來岩岩起身落雨,,,
諗住去5去好.....
之後佢地話想去....d雨又差唔多停左*
咁就出左啦.......嘻-*
妖*
.....次次出都忍唔住手係咁買.....
``行街行到好攰牙.....keke**
剩下$20.....仲食埋m記tim,,,=/\='''''
無哂$啦......下次都係唔好bring咁多$啦>x<'''
今次買左2件33.....1條富^田^嗯....
shopping的時間真係過得好快=w=+
尼幾日病到屎屎下牙=/\=''''''
大傷風牙**講都講唔到野.....
失哂聲....Help!!!!!!
;;*
NOW成家都病哂.....=﹏=|||||
仲有幾日就考試啦....
要快d溫先得.....
不過真係好唔想溫牙-,-'''''
見到就想訓覺
........
|