今日派左中史啦>m<**;;
又炒多一科啦.....唉,,`
不過我都預左架啦....都未合格過=口=||||'
家政堂今日整班cake牙**
我整得幾好....無穿到...
成土鬼都睇得下人啦,,,哈哈
俾我家姐食**都無肚痛 .....
仲話幾好食tim牙 *呵22-*'
之前整個d無樣食得落口架=00=;;:;'