尼幾日都係留係屋企.../_____\悶~
今日終於可以出去啦...>/\<'''
SISTER答應左我去行街...嘻*
不過佢要番工,,SO我地好早要起身=3=KEKE*
都幾耐無同佢行街啦....
我地都好窮...XDDDD*
就周圍掃平野...HAHA*
去BUY沙灘D野.....
不過條沙灘富細左D....
鬆身D會好D...
但唔知俾5俾換....
雖然佢講過話可以番去換...
但驚無人陪我去=/\='''
今日包包HELP我BUY左夾夾啦=3=YA~~
不過係2個插頭黎既....
屋企無尼D插頭.....
包話可以換插頭架原來@@
FATHER應該識整掛==+
成日話KEEP FIT!
又勁係度食野....=/\=(泣)*
但真係認唔到口牙...吼!>00<;;
自己又要懶到屎...唔做運動=..=''''
遲D大家去沙灘會見到一大肥豬肉油淋淋係你面前揚下揚下@0@+
呵呵~~多麼養眼....XDDDDD
咁快就星期2啦.....
唔想咁快番學...
雖然放假有時係悶D...但都幾FREE=3='''
好唔捨得你牙...我的復活節!>3<''''....
|