琴日已經返咗黎
不過沖完涼都已經1點=.=
其實返到去`都冇咩野做
都係跟我呀媽周圍去
第一日....
基本上都係係車上面
今次我哋返去
係"炸"車去`
由深圳去到湖北要十幾個鐘
個日仲要塞車= ="
塞咗4-5次
所以12點幾到
嘩!
第一日去真係凍到.......嘔
個到得1-3度
我要著到成隻"腫"
大家睇下我個相簿就知道
我既慘怳
唉!
真係陰公呀!
不過都有$700利是XD
個到真係凍到人都唔想沖涼
我返到去成個人都超污"joe"呀
首先個到係冇熱水
如果要熱水
係要褒既
所以只可以刷身
仲有d低衫富
著幾日=.=
年二十八先可以沖一次涼呀!!!
係個日係我第一次咁鐘意沖涼
係前幾日我仲發咗個
好恐怖既夢呀><
係關於陳愷X
我夢見佢殺人呀!!
不過佢殺咗邊個就唔記得咗啦`
我仲夢見壞人(中大果個,因為唔識串,哈哈),candy,maggie,ben
壞人問我做咩野`
我同佢講陳愷X殺咗人
然後唔知點解壞人同呀Ben走咗
跟住見到candy同maggie
我就問佢哋去邊?
佢哋話去探傷者
我又唔知點解跟咗佢哋去......
個時我見到陳愷X要追殺我呀><"
跟住..........
我被我呀媽叫醒咗= =
真係超恐怖呀!
我都唔知點解發埋d咁既夢
仲有呀......
我一定要講呀.......
就係係個到有間黑店呀><
係髮型店
我去個到洗頭
佢同我吹到個頭成個花輪同學咁=.=
大家有興趣可以睇下我個相簿
WOOOOOO!!!
講咗好多野`
CM呀
呵呵!!!!
OH OH OH!
|