Hermosa 生日快樂!
Nina 生日快樂!
阿婆生日快樂!
阿婆同Nina生日大大大大大大快樂!
今日係我個best fd nina 同我阿婆生日,首先祝佢地生日快樂!
係呢度我想問nina你幾時會番香港呀?我想你快D番呀,我想快D見到你,因為我地都有差唔多兩年冇見過、正式見面傾計。
昨天媽咪話訂左房12/4,13/4去迪士尼,好想快D去呀!
下個禮拜一要數學大測同中文默書呀,
下個禮拜二就英文quiz啦,
禮拜三就要數學統測,
有咁多個測驗我好驚呀!
今日好開心!
媽咪同我復活節假期有得去迪士尼,
仲有得去貴個間酒店住一晚添!
好想快D去,因為可以去酒店既游泳池!
聽日就要番學啦!>.<
今個新年𢭃左好多利是呀,
差唔多有$1600嫁!好開心呀!
5:00p.m.
Daddy call me 話可以大個先㧜牙,好開心呀!
5:10p.m.
番到阿婆屋企,晴晴又係到。跟住阿婆煮左麥片我食!MM....
5:35p.m.
晴晴走左,跟住我係到抄書
7:00p.m.
開飯啦!
7:45p.m.
係阿婆屋企走,跟住係阿婆屋企樓下見到許玉瓊同一個男仔一齊!
9:15p.m.
係到打qooza同xanga
今日有好多人病左呀!
有嬅嬅、大眼妹、副班
、司徒同nelly無番!何生
話如果有好多人病,就
可能換班房!
9:50a.m.
我就走左,因為要同牙醫傾計wo!
12:00a.m.
醫生同我地講要戴頭X同要釘野!
12:30a.m.
睇完醫生就走lu!
1:30p.m.
番到學校,去左校務處報道,跟住同D同學開大餐!
3:30p.m.
放左學,同nikko去搵miss leung囉番張學生証,跟住去左禮堂既書展睇書,跟住就買左本一公升眼淚啦!
5:20p.m.
同pinky,魏伽一齊搭6C番紅磡!
5:50p.m.
同佢地一齊去7-11買野食食
6:20p.m.
pinky上左黎我屋企做功課同睇貓貓!
7:10p.m.
我送pinky落樓!跟住就煮飯比媽咪食!
今日嬅嬅終於番啦!但
係又有一個無番!
今日午膳玩完(馬嬲搶球)
,有2個唔舒服,係到!
放學
我同pinky行去旺角然後搭
小巴,搭小巴之前pinky買
左杯柑桔檸檬冰,一路
搭車個時飲。番到紅磡
,我同pinky上去daddy公司放
低D野,但係我唔知daddy上
左大陸,搞到白行一敞
!跟住就上左屋企放低
D野,就去7-11買野食
,跟住我地就各自番屋企!
今日早會個時,唔知邊
個講何生壞話,比老師
聽到之後話左比何生聽
,搞到無得派卷!
今日買驪D獎券lu!禮拜
六要再拿先得!
嬅嬅今日又無番啦,佢
成日都話想同肚痛!
嬅嬅要快D好番呀!
今日同pinky番屋企既途中
,見到一個勁似花師奶既人
,個時pinky笑到...
今日派卷,成績都算OK
,但中文卷二同英文卷
二就...
今日我以為調位添,游
如chicken話今日禮拜會調wo,
好想快D調呀!