睇咗醫生,食咗藥,好番晒!!今日仲去咗全完同顧超文到交表,希望入到全完啦!因為我出門口到全完都唔洗唔分鐘,放便到丫!!
不過我都係有小小唔寫得d同學,畢竟佢地都陪過我渡過一d困難丫,不過我會努力忘你地...(但係唔等如唔理我喎)
唉!!呢排可能會有d感情上嘅問題呢!!希望神幫我解決啦...都係諗下好喇!!我都唔信有神呢d野嘅!!又冇人可以証明到佢係嘅世界上..
其實每日都係做下功課、溫下書、打下機,都係咁,冇乜野好煩...但係唔知點解有時我會覺得好煩...