今日發生左d事,我都唔知做乜會咁,我都好驚呀~今日我同人傾傾下msn,想去toilet啦~我一起身,覺得暈暈地,跟住就唔知做咩事lu~冇曬知覺,好似發緊夢咁,跟住我仲仲聽到好嘈,仲好似俾人攪黎攪去咁,再過多幾秒之後,我發現自己訓左係個地下果度,都唔知發生過咩事,而我屋企人就扶左我起身,佢問我岩岩做咩事,我當然話唔知啦~但係自己已經知道咩事lu~我係對住部電腦太多而暈低左姐~不過我都好驚...唔知點做好...