啊爸送左部手機比我啊!
今日去左希臨家,見到綠豆冇事,真係好happy啊!
我就黎畢業啦!我真係唔想畢業啊!雖然有D男仔係好黑人曾,不過畢業後就要分開啦!都無機會比我曾啦!
希臨話綠豆病左啊!綠豆,你要+油啊!要戰勝病魔啊!