| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| ps1=口=" |
分類: 未分類 |
今日又係度做ps1..!!
悶到死死下..
之後睇戲..
又睇低b戲..!
今日成日都係留學等放學..
之後返屋企..
啦啦臨食飯..
之後約左小米同cat"..!!
去行街街...
好開心^^""
仲有7日..
好唔捨得某d人..!!
|
網主回覆
55..
米係囉...
得三條友.. Posted at 2007-07-06 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉 ...
以 前 次 次 考 完 試 都 有 得 玩 ...
好 懷 念 以 前 的 日 子 唷 ``!!
|
網主回覆
系喎..
以前超正...
考完試之後..
日日返去玩..
日日返去hea!! Posted at 2007-07-05 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係牙..
下次再去過!! Posted at 2007-07-04 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
試 都 考 曬 啦 ``
唔 明 點 解 要 我 地 番 學 囉 ``
勁 無 聊 !!!
|
網主回覆
係喎..
返學唔緊要..
問題係要上堂牙..
又咩咩咩ps1..
超低b..
Posted at 2007-07-04 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仲有8日?!!!!!唔係5日咩~~*
P.S.去下我個BLOG喔..PLS!!XD
|
網主回覆
8日..
有d日子係返學唔知做咩..
好快走個d我都計埋=口=""
總之會係學校既我都有計.. Posted at 2007-07-04 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|