| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
| 悶_悶_悶~~返學得個悶字!! |
分類: 未分類 |
今日返學個陣超好采...
搭緊輕鐵個陣超大雨..
落車個陣無雨..
哈哈!!
今日返學好悶..
又係解題目..個d無聊野..
仲要睇埋個套低b戲..
佢播幾耐..
我訓足幾耐..
好似半粒中至7個字到..
都唔明點解某d人甘中意睇= =""
好悶牙...
放學姚sir比我地睇相..
之後走個陣1點幾..
同cat行到3點幾先返屋企..
4點到返到去..
有人整緊我部腦..
我就食左野先..
之後5點幾6點幾個陣等等下訓著左..=口="
8點先起身....><
今日派左超多野..
我一出校門就dum晒佢lu..
左鬼住晒..
攪到個書包鬼死甘重..!!
希望聽日冇咁悶喇!!!
得返6日..
卓卓一定會好好記住同可銘的fd子們..
仲有''你''..
我地一齊渡過既日子..
我一定好好記住..
以後一定會好懷念..!!
|
網主回覆
多謝多謝^^~~
嘻""" Posted at 2007-07-12 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:38 PM 發表:
|
網主回覆
有咩咁好笑?= ="" Posted at 2007-07-10 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:17 PM 發表:
|
網主回覆
哈咩呢請問..= =?? Posted at 2007-07-10 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
某 位 仁 兄 !!
[ 爆 人 大 鑊 是 缺 德 的 事 情 唷 ``!! ]
|
網主回覆
哦哦.\/.
知道了...><
Posted at 2007-07-10 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊個佢..+0+? Posted at 2007-07-06 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吓,,當眾?!?!?
.................
|
網主回覆
是的是的!!
咔咔咔!! Posted at 2007-07-06 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我 嗰 日 都 係 甘 ,,,
一 落 車 就 冇 雨 ...
超 正 ``!!
學 校 派 翻 曬 嗰 d 野 ,,,
佢 一 派 我 就 掉 左 比 人 lu ``
|
網主回覆
嘻嘻..!!
掉比人@@""
甘佢個書包米重死!!??! Posted at 2007-07-05 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
偶相信你一定不會忘記偶們滴,,
不然偶會非常傷心滴,,
偶知道你不忍心讓偶傷心滴,,
是嗎???
|
網主回覆
當然啦..!!
我點會比我心愛的丹丹傷心呢...!?!?
一定好好掛住任地喔><"" Posted at 2007-07-05 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都會掛住我滴FD子們喔!!
畢業那天記得提醒我啜啖先!!(除左XX,,其他男仔一律不接受!!)
|
網主回覆
是的是的..!!
你要當眾同佢..哈哈哈哈!!>< Posted at 2007-07-04 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|