| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| bbq蕉^v^"" |
分類: 未分類 |
今日牙d..小米姐..catcat..梓玲..番茄..昌少..何貞..余兆龍""黎我屋企bb蕉..
一定好好玩..
期待"
================================================
10"37"""
好好玩呀!!
不過係買野同等佢地個時炆左d= =""
牙d傻的...
我叫佢4點黎到..
佢4點先出門口= =""
攪到我地等左好耐..
之後佢地又唔跟住我地行..
攪到唔知行左去邊咁..
次次都要搵佢地...!!>口<""
之後係元朗買野個時撞到miss lee..
佢岩岩番完學校..
個時番屋企~~~
番到屋企..
個個堆係我間房..
無奈=口=""
之後隻狗上左黎..
隻狗超恐怖..!!
佢地驚到狂嗌..
牙d仲哩左係我度門後面..
夾住佢自己..
唔肯出黎= =""'
佢超驚狗囉真係..
余兆龍仲中埋腳..
真慘...
之後6點幾開始燒....
何貞7點幾到黎到...
我同cat出去接佢..
之後...
估唔到..
牙d真係甘驚昆蟲...
有隻唔知咩係登上面..
佢唔敢整死佢...= =
不過比著我都唔敢...
之後好恐怖...
忽然間有隻不知名..
類似"章郎"既物體出現左!!
我,cat同何貞勁嗌!..
牙d就狂避..
昌少痴線的~~
用手去捉個隻咁既野...
超嘔心!!
放心...
佢有帶手套..
但都好嘔心喇!!
之後就好好玩@@!!
燒燒下我地就講鬼故喇..
但係講左幾次都唔成功..
一時話呢野一時話個樣= =""
之後終於講得喇..
點知...
牙d同余兆龍又話驚..
叫我地唔好講~~!
d女仔都未驚d男仔驚~~!!!!>3<""
攪錯=口=""
之後講笑話..
牙d講d野好好笑~~
cat講個d有d我都估到結局~
有d就幾好笑..
何貞痴線的..
係牙d講第一句"有一日,有個男仔去剪頭髮..."
之後佢就唔知咩事..
狂笑..
我地係場超爆無奈咁..
"下..你笑咩呀!?!?!?!"
跟住我地又唔知做咩跟住何貞笑!!= =""
成班痴左線..
之後我地講玩..
又係度傾計...
不過都係傾無聊野...
跟住佢地燒完..
夾返錢喇..
因為我比晒錢先..
之後佢地比返我..
點知...
d男仔係全部冇錢= =""
仲有連梓玲都係..
得番茄比我"5蚊"我...
個個都話聽日比返我..
之後佢地就走喇~~
今日真係好好玩..
希望日後仲會更多機會喇!!
燒完之後我仲幫手清潔牙!!
幾乖~~^^""[嘔心""]
畢業後..
唔知仲會唔會好似今日咁呢...?!?!.
我相信不會吧...
畢業後..
都唔知大家仲記唔記得大家喇!!T^T""
|
|
|
今次真係玩得勁勁勁happy!!!!!!
下次都要去卓卓屋企!!~^^~
=============================
廖毛勁細膽--"
|
|
|
※巢巢子§...ღ 於 2007-07-11 06:32 PM 發表:
我都要
唔知得唔得呢
不過你地一般都係唔想我黎嫁= =
嗚嗚嗚~
|
網主回覆
唔知=口="" Posted at 2007-07-12 04:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kk 於 2007-07-08 07:33 PM 發表:
|
網主回覆
嘔...
佢捉唔係問題...
佢...
用手捉就係一個問題= =""
佢點解唔用拖鞋打呢...!??!?!?!?!???!!! Posted at 2007-07-08 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地就好喇...琴日就悶死我喇T^T,,得我一個係屋企...唔制牙!!
|
網主回覆
嗚..
你又唔黎..
唔制牙!!=口="" Posted at 2007-07-08 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丹 於 2007-07-08 01:26 AM 發表:
嗯,,
如果再開滴,,
偶""捨命陪君子""也來,,
|
網主回覆
嗯嗯..!!
一定有機會的喔!! Posted at 2007-07-08 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丹 於 2007-07-07 01:11 PM 發表:
很可惜唷,,
偶病了,,
不能來,,
否則一定十分好玩滴,,
|
網主回覆
係囉...
甘衰架..
依家先黎病!!
唔制!!
一定要攪多次!!!
個次區丹你一定要黎喔>口<” Posted at 2007-07-07 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|