♥♥"]卓=..."♥ 之 Xxo**日記空間*x''♥
這是♥♥"]卓=..."♥既日記空間喔><""!
入到黎記得要留個cm先好走唷><""
cheuk1995
暱稱: ♥"]卓=..♥
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
仲有無人呢?!
2008-06-16
吾 知 尼 個 q00za 仲...
今日..突然之間好掛住...
牙蚊..生日快樂!!
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 195
今日人氣: 1
累積人氣: 2118
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


bbq蕉^v^"" 分類: 未分類

今日牙d..小米姐..catcat..梓玲..番茄..昌少..何貞..余兆龍""黎我屋企bb蕉..

一定好好玩..

期待"

================================================

10"37"""

好好玩呀!!

不過係買野同等佢地個時炆左d= =""

牙d傻的...

我叫佢4點黎到..

佢4點先出門口= =""

攪到我地等左好耐..

之後佢地又唔跟住我地行..

攪到唔知行左去邊咁..

次次都要搵佢地...!!>口<""

之後係元朗買野個時撞到miss lee..

佢岩岩番完學校..

個時番屋企~~~

番到屋企..

個個堆係我間房..

無奈=口=""

之後隻狗上左黎..

隻狗超恐怖..!!

佢地驚到狂嗌..

牙d仲哩左係我度門後面..

夾住佢自己..

唔肯出黎= =""'

佢超驚狗囉真係..

余兆龍仲中埋腳..

真慘...

之後6點幾開始燒....

何貞7點幾到黎到...

cat出去接佢..

之後...

估唔到..

牙d真係甘驚昆蟲...

有隻唔知咩係登上面..

佢唔敢整死佢...= =

不過比著我都唔敢...

之後好恐怖...

忽然間有隻不知名..

類似"章郎"既物體出現左!!

,cat何貞勁嗌!..

牙d就狂避..

昌少痴線的~~

用手去捉個隻咁既野...

超嘔心!!

放心...

佢有帶手套..

但都好嘔心喇!!

之後就好好玩@@!!

燒燒下我地就講鬼故喇..

但係講左幾次都唔成功..

一時話呢野一時話個樣= =""

之後終於講得喇..

點知...

牙d余兆龍又話驚..

叫我地唔好講~~!

d女仔都未驚d男仔驚~~!!!!>3<""

攪錯=口=""

之後講笑話..

牙d講d野好好笑~~

cat講個d有d我都估到結局~

有d就幾好笑..

何貞痴線的..

牙d講第一句"有一日,有個男仔去剪頭髮..."

之後佢就唔知咩事..

狂笑..

我地係場超爆無奈咁..

"下..你笑咩呀!?!?!?!"

跟住我地又唔知做咩跟住何貞笑!!= =""

成班痴左線..

之後我地講玩..

又係度傾計...

不過都係傾無聊野...

跟住佢地燒完..

夾返錢喇..

因為我比晒錢先..

之後佢地比返我..

點知...

d男仔係全部冇錢= =""

仲有連梓玲都係..

番茄比我"5蚊"我...

個個都話聽日比返我..

之後佢地就走喇~~

今日真係好好玩..

希望日後仲會更多機會喇!!

燒完之後我仲幫手清潔牙!!

幾乖~~^^""[嘔心""]

畢業後..

唔知仲會唔會好似今日咁呢...?!?!.

我相信不會吧...

畢業後..

都唔知大家仲記唔記得大家喇!!T^T""






訪客留言 (返回 cheuk1995 的日誌)


joyceszechan 於 2007-07-13 10:19 PM 發表:
今次真係玩得勁勁勁happy!!!!!!
下次都要去卓卓屋企!!~^^~
=============================
廖毛勁細膽--"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



※巢巢子§...ღ 於 2007-07-11 06:32 PM 發表:
我都要
唔知得唔得呢
不過你地一般都係唔想我黎嫁= =
嗚嗚嗚~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知=口=""
Posted at 2007-07-12 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2007-07-08 07:33 PM 發表:
昌少捉章郎有咩咁嘔心
人地幾勇敢 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘔...
佢捉唔係問題...
佢...
用手捉就係一個問題= =""
佢點解唔用拖鞋打呢...!??!?!?!?!???!!!
Posted at 2007-07-08 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanshanchan 於 2007-07-08 05:53 PM 發表:
你地就好喇...琴日就悶死我喇T^T,,得我一個係屋企...唔制牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗚..
你又唔黎..
唔制牙!!=口=""
Posted at 2007-07-08 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丹 於 2007-07-08 01:26 AM 發表:
嗯,,
如果再開滴,,
偶""捨命陪君子""也來,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..!!
一定有機會的喔!!
Posted at 2007-07-08 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丹 於 2007-07-07 01:11 PM 發表:
很可惜唷,,
偶病了,,
不能來,,
否則一定十分好玩滴,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉...
甘衰架..
依家先黎病!!
唔制!!
一定要攪多次!!!
個次區丹你一定要黎喔>口<”
Posted at 2007-07-07 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]