♥♥"]卓=..."♥ 之 Xxo**日記空間*x''♥
這是♥♥"]卓=..."♥既日記空間喔><""!
入到黎記得要留個cm先好走唷><""
cheuk1995
暱稱: ♥"]卓=..♥
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
仲有無人呢?!
2008-06-16
吾 知 尼 個 q00za 仲...
今日..突然之間好掛住...
牙蚊..生日快樂!!
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 195
今日人氣: 3
累積人氣: 2131
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


大食會...喊得好西利...!! 分類: 未分類

今日派成績表..

唉死喇...

52名..

點算..

實比牙媽鬧死T^T""

點解會拎到個積極學習獎狀= =""??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟住大食會..

本身都玩得好開心...

狂影相..@@!

影左超多..

今次第一次可以拎手提出黎玩= =""

至衰部手提唔夠位..

攪到影唔夠..

用人地部手提影= =""

跟住大約11點9到..

老師叫我地坐返自己位...

比一分中我地..

可以做任何野..

甚至可以沉默...!!

當到牙蚊個時..

佢喊左出黎...

我當時已經忍得好辛苦...

忍到當昌少講個句..

"我地兩年生活就快完..我地就快分開......................"

個時..

我真係忍唔住..

狂喊..

開頭有d人唔知我咩事..

之後到我同AR in..

我直情真係講唔到野....

我有好多野想講..

但真係講唔出......

我由昌少講個時開始喊...

喊到完左都未完...

本來係d人講晒之後一陣停左..

之後落有蓋操場個時..

又勁想喊..

都係喊左出黎..

陳蘊佢地狂安慰我..

之後冇喊,,

狂影相....

真係好唔捨得呀...!!

===========================================================

兩日..

計埋今日...

只係淨返兩日..

我係呢間學校讀左六年...

而我同6A2既同學仔相處左足足兩年..

係哩兩年入面..

我地三十幾人...

有經歷過沮喪..開心..憤怒..

呢d所有既野..

對我好難忘..

可能你會諗..

"兩年姐..兩年d感情都唔會深得去邊.."

我唔覺..

雖然只係兩年..

但係我地既友情比天高!!

所以..

兩年咁快就過左...

而家..

仲有兩日就畢業..

小學生活亦都會結束..

但係..

我希望..

我地6A2班所有人..

包括男男女女..

我地所有既人...

我地既友情..

係永不斷既..!!

最後..

聽日就放榜喇..

我係度..

祝各位..

前程錦繡..

可以升上心儀又理想既中學..!!

================================================

tO""黃翠儀老師...

我地6A2班既同學都好多謝你..

你教左我地兩年..

雖然做左我地班主任只係一年..

但係..

呢一年黎..

我地班同學..

因為黃老師你..

由一盤散沙..

變成依家咁團結既一班..

因為黃老師你...

我地先可以咁..

如果唔係你..

我地哩班依家已經唔知似咩樣..

仲有..

雖然..

我地係哩一年黎..

成日闖禍..

成日要你揹我地做成既禍..

但係..

你一次又一次咁比機會我地..

你唔會放棄我地..

即使我地做得點離譜..

你都會好耐心咁教好我地..!!

雖然..

你有時好惡..

但係..

我知道..

你咁惡..

都係為我地好..

希望我地吸取教訓..

黃老師..

放心喇..

我地一定唔會令你失望..

我地會好好感激你..

我地一定會努力讀書嫁..!!

 

"如果黃老師你睇到呢篇野..回下我喇..~~plz"" "






訪客留言 (返回 cheuk1995 的日誌)


joyceszechan 於 2007-07-14 03:09 PM 發表:
何卓說得太感人了,,
弄得我也想哭哩!
係呀何卓,,
我同珊珊有個計劃呀,,
遲d講你知呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyceszechan 於 2007-07-14 03:08 PM 發表:
何卓說得太感人了,,
弄得我也想哭哩!
係呀何卓,,
我同珊珊有個計劃呀,,
遲d講你知呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DUNTCRY 於 2007-07-11 07:08 PM 發表:
我 地 班 得 1 丁 友 喊 ,,,
不 過 都 唔 係 因 爲 唔 捨 得 ... -0-
係 因 爲 派 得 唔 滿 意 囉 ``...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=""
我地超多人喊...
連老師都喊...!!
Posted at 2007-07-12 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:40 PM 發表:
唔唔!黃老師佢一定會好安慰嫁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..
我真真真係好感謝黃老師...
佢係我地哩一年..
真係為我地做左好多野..!!
Posted at 2007-07-10 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:08 PM 發表:
我都好唔寫得你地呀!!!
黃老師
好多謝你呀
thank you for your teaching
係呢度要同你say
I Love You!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黃老師成我地仆心仆命..
今日睇到我地班終於咁團結..
我相信黃老師一定感到好安慰了...
Posted at 2007-07-10 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嘉*~ 於 2007-07-10 07:58 PM 發表:
你地講唒我想講既野==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

........
冇法喇..
個個講既野都差唔多的喇...
Posted at 2007-07-10 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DUNTCRY 於 2007-07-10 11:25 AM 發表:
我 完 全 一 d 唔 開 心 都 冇 bor ``!!
因 爲 我 知 我 地 班 一 定 會 搞 好 多 活 動 ,,,
好 快 又 會 再 見 ``!!
始 終 大 家 都 唔 想 喊 住 走 ``
我 地 班 暫 時 都 未 有 人 喊 wor ``!!
[ 冷 血 ?!! ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真是泠血的...
我地班大大大多數人都喊...!!
某部分喊得好西利..
我也是哩...
Posted at 2007-07-10 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珠 於 2007-07-10 10:12 AM 發表:
講番尋日,,我真係好想喊出黎*
但係唔知點解喊唔出,,
剩係流果一滴兩滴..=0=''
______________________________''~
兩年啦,,
我地34個人都相處左兩年,,
總係有唔捨得既時候*
唉,,估唔到啲男仔會喊左出黎''
______________________________=.=
講真,,黃老師有時真係惡左啲,,
但係,,每次出事''
佢都比左好多機會比我地,,-
幫我地,,
我真係好多謝佢囉..thx~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然..
有d人我唔係咁like佢..
但係..
尋日唔知點解...
好好唔捨得所有人..
包括佢地..
男男女女都有!!
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-
黃老師為左我地..
付出左好多...
就好似我地親生媽媽...
好多謝黃老師..!!
Posted at 2007-07-10 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



㊣WiNG§YEE♂.. 於 2007-07-09 09:22 PM 發表:
好感人,,
你比黃老師既野,,
正正係我想同黃老師講既野,,
係到,,
我要充心咁同黃老師講句,,
~~謝謝~~
多謝你D一年既教導,,
係你令我地6A2班既所有同學團結一致,,
如果冇左黃老師,,
我地冇可能可以咁團結,,
仲記得我地班好多既回憶,,
當中有好多黃老師既存在,,
我地笑過,,
哭過,,
但最後事情都可以平息,,
DD所有既野,,
都係黃老師用自己既努力去做出來的,,
希望黃老師工作愉快,,
身體健康,,
日日都開開心心..
唔好再好似教我地班咁''粗''勞,,
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
上面邊個字打錯既,,
唔好見怪,,
^^''
詠儀上..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黃老師...
係我地最要感激的老師...!!
Posted at 2007-07-10 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丹 於 2007-07-09 08:36 PM 發表:
嗯嗯,,
真是十分捨不得大家,,
因為偶們都相處了不少滴日子,,
都習慣了有大家滴日子,,
如果沒了大家偶真滴不知怎辦好,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當上升中學後...
我們這6A2班的同學..
一定要出黎聚聚..!
Posted at 2007-07-10 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]