| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 大食會...喊得好西利...!! |
分類: 未分類 |
今日派成績表..
唉死喇...
52名..
點算..
實比牙媽鬧死T^T""
點解會拎到個積極學習獎狀= =""??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟住大食會..
本身都玩得好開心...
狂影相..@@!
影左超多..
今次第一次可以拎手提出黎玩= =""
至衰部手提唔夠位..
攪到影唔夠..
用人地部手提影= =""
跟住大約11點9到..
老師叫我地坐返自己位...
比一分中我地..
可以做任何野..
甚至可以沉默...!!
當到牙蚊個時..
佢喊左出黎...
我當時已經忍得好辛苦...
忍到當昌少講個句..
"我地兩年生活就快完..我地就快分開......................"
個時..
我真係忍唔住..
狂喊..
開頭有d人唔知我咩事..
之後到我同AR in..
我直情真係講唔到野....
我有好多野想講..
但真係講唔出......
我由昌少講個時開始喊...
喊到完左都未完...
本來係d人講晒之後一陣停左..
之後落有蓋操場個時..
又勁想喊..
都係喊左出黎..
陳蘊佢地狂安慰我..
之後冇喊,,
狂影相....
真係好唔捨得呀...!!
===========================================================
兩日..
計埋今日...
只係淨返兩日..
我係呢間學校讀左六年...
而我同6A2既同學仔相處左足足兩年..
係哩兩年入面..
我地三十幾人...
有經歷過沮喪..開心..憤怒..
呢d所有既野..
對我好難忘..
可能你會諗..
"兩年姐..兩年d感情都唔會深得去邊.."
我唔覺..
雖然只係兩年..
但係我地既友情比天高!!
所以..
兩年咁快就過左...
而家..
仲有兩日就畢業..
小學生活亦都會結束..
但係..
我希望..
我地6A2班所有人..
包括男男女女..
我地所有既人...
我地既友情..
係永不斷既..!!
最後..
聽日就放榜喇..
我係度..
祝各位..
前程錦繡..
可以升上心儀又理想既中學..!!
================================================
tO""黃翠儀老師...
我地6A2班既同學都好多謝你..
你教左我地兩年..
雖然做左我地班主任只係一年..
但係..
呢一年黎..
我地班同學..
因為黃老師你..
由一盤散沙..
變成依家咁團結既一班..
因為黃老師你...
我地先可以咁..
如果唔係你..
我地哩班依家已經唔知似咩樣..
仲有..
雖然..
我地係哩一年黎..
成日闖禍..
成日要你揹我地做成既禍..
但係..
你一次又一次咁比機會我地..
你唔會放棄我地..
即使我地做得點離譜..
你都會好耐心咁教好我地..!!
雖然..
你有時好惡..
但係..
我知道..
你咁惡..
都係為我地好..
希望我地吸取教訓..
黃老師..
放心喇..
我地一定唔會令你失望..
我地會好好感激你..
我地一定會努力讀書嫁..!!
"如果黃老師你睇到呢篇野..回下我喇..~~plz"" "
|
|
|
何卓說得太感人了,,
弄得我也想哭哩!
係呀何卓,,
我同珊珊有個計劃呀,,
遲d講你知呀!!
|
|
|
何卓說得太感人了,,
弄得我也想哭哩!
係呀何卓,,
我同珊珊有個計劃呀,,
遲d講你知呀!!
|
|
|
我 地 班 得 1 丁 友 喊 ,,,
不 過 都 唔 係 因 爲 唔 捨 得 ... -0-
係 因 爲 派 得 唔 滿 意 囉 ``...
|
網主回覆
=口=""
我地超多人喊...
連老師都喊...!! Posted at 2007-07-12 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:40 PM 發表:
|
網主回覆
唉..
我真真真係好感謝黃老師...
佢係我地哩一年..
真係為我地做左好多野..!! Posted at 2007-07-10 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
※巢巢子§...ღ 於 2007-07-10 09:08 PM 發表:
我都好唔寫得你地呀!!!
黃老師
好多謝你呀
thank you for your teaching
係呢度要同你say
I Love You!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
黃老師成我地仆心仆命..
今日睇到我地班終於咁團結..
我相信黃老師一定感到好安慰了... Posted at 2007-07-10 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘉*~ 於 2007-07-10 07:58 PM 發表:
|
網主回覆
........
冇法喇..
個個講既野都差唔多的喇... Posted at 2007-07-10 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我 完 全 一 d 唔 開 心 都 冇 bor ``!!
因 爲 我 知 我 地 班 一 定 會 搞 好 多 活 動 ,,,
好 快 又 會 再 見 ``!!
始 終 大 家 都 唔 想 喊 住 走 ``
我 地 班 暫 時 都 未 有 人 喊 wor ``!!
[ 冷 血 ?!! ]
|
網主回覆
真是泠血的...
我地班大大大多數人都喊...!!
某部分喊得好西利..
我也是哩... Posted at 2007-07-10 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珠 於 2007-07-10 10:12 AM 發表:
講番尋日,,我真係好想喊出黎*
但係唔知點解喊唔出,,
剩係流果一滴兩滴..=0=''
______________________________''~
兩年啦,,
我地34個人都相處左兩年,,
總係有唔捨得既時候*
唉,,估唔到啲男仔會喊左出黎''
______________________________=.=
講真,,黃老師有時真係惡左啲,,
但係,,每次出事''
佢都比左好多機會比我地,,-
幫我地,,
我真係好多謝佢囉..thx~~
|
網主回覆
雖然..
有d人我唔係咁like佢..
但係..
尋日唔知點解...
好好唔捨得所有人..
包括佢地..
男男女女都有!!
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-
黃老師為左我地..
付出左好多...
就好似我地親生媽媽...
好多謝黃老師..!! Posted at 2007-07-10 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
㊣WiNG§YEE♂.. 於 2007-07-09 09:22 PM 發表:
好感人,,
你比黃老師既野,,
正正係我想同黃老師講既野,,
係到,,
我要充心咁同黃老師講句,,
~~謝謝~~
多謝你D一年既教導,,
係你令我地6A2班既所有同學團結一致,,
如果冇左黃老師,,
我地冇可能可以咁團結,,
仲記得我地班好多既回憶,,
當中有好多黃老師既存在,,
我地笑過,,
哭過,,
但最後事情都可以平息,,
DD所有既野,,
都係黃老師用自己既努力去做出來的,,
希望黃老師工作愉快,,
身體健康,,
日日都開開心心..
唔好再好似教我地班咁''粗''勞,,
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
上面邊個字打錯既,,
唔好見怪,,
^^''
詠儀上..
|
網主回覆
黃老師...
係我地最要感激的老師...!! Posted at 2007-07-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丹 於 2007-07-09 08:36 PM 發表:
嗯嗯,,
真是十分捨不得大家,,
因為偶們都相處了不少滴日子,,
都習慣了有大家滴日子,,
如果沒了大家偶真滴不知怎辦好,,
|
網主回覆
當上升中學後...
我們這6A2班的同學..
一定要出黎聚聚..! Posted at 2007-07-10 09:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|