| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 好悶哇..!悶死了卓卓!T^T |
分類: 未分類 |
今日悶死拉..
今日起身..
屋企冇晒人..
打比牙媽,,
係元朗=口=""
問我出唔出..
咁我唔想出..
就話唔出喇..
之後隔左陣..
又打黎牙佢..
問我出唔出..
我就問多次..
唔出..
跟住佢就話..
出唔出黎買電話??
我就問..
買電話??
佢話係呀..
我問佢點解..
佢話我見你個電話壞壞地..
咪買個比你囉..
我話..
哦..好呀..是旦喇..
之後就出左去..
點知又話下星期先有貨..
咁咪下星期先買咯..
好野..
有手提換!!!
yeah!!
番到屋企..
同小米姐傾電話..
發現原來..
我部電話...
原來同cat一樣的@@""
哈哈...
同cat真係有緣!!^^
好悶呀!!!!!!!!!!!
又好熱牙!!!!!!!!
搵人救卓卓吧..!!
聽日畢業典禮..
唔知會唔會喊呢...
好唔捨得!!!T^T""
好想快d有貨!!
|
|
|
打錯了字--"
[妁你滴聰明才智,,不會于懂滴]
應該是:[以你滴聰明才智,,不會不懂滴]
|
|
|
我聽到開心屎我喇!!
同卓卓同一部!!!
嘻^^
太有緣了吧!!XDD
買左之後,,
唔識用問我喇!!(妁你滴聰明才智,,不會于懂滴!)(簡直是說廢話!!)
|
網主回覆
吾識我一定會好好研究..!
要靠自己xdd
吾得sin問你=]!
可以同你一部..
記得好好關照~ Posted at 2007-08-06 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-0-
最 近 我 地 班 有 1 男 1 女 剛 剛 買 左 呢 部 ` -口-
看 來 很 受 歡 迎 !! ^口^
|
網主回覆
是嗎..@@?
甘你呢..
係邊部!?? Posted at 2007-08-06 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
卓 卓 諗 住 買 邊 部 ??
[ 上 我 度 留 CM* ]
|
網主回覆
Sony Ericsson既S500i'' Posted at 2007-07-17 02:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|