2009 年 3 月 4 日  星期三   陰天


第1篇的q00za 鬱悶 分類: 未分類

大家好,,,今日係我第1日用q00za呢樣野,,大家多多指教,

請留個cm同我sAy個hI啦,

咁er,,,,冇乜野講,

以後我會xg qooza  1起用,

即係打完1邊就copy落第2邊,,

有興趣去我xg  www.xanga.com/lovekitforever322

我既結論就係qooza容易用過xg多多聲,,

其實我開q00za呢,,就係因為太多fds都用q00za唔用xg,,

用xg都係d高form,,,唔合群牙,,,=,=

所以我又要開個qooza先,,,,xddd

好長既開場白終於完左.....:D''

以下係我今日篇XG,,,因為打果時仲未開QOOZA,,,所以UP既野都係講''XG''

 

 

 

呢幾日都冇乜點認真地打xg<

今日難得咁早放,,緊係要打長dd la,

講番琴日先,

琴日食lunch媽咪尼搵我食,

佢帶左我去1間番學咁耐都未食過既餐廳,

估唔到mami熟志樂仲熟過我,xddd

食車仔面,,,新開架,,,,果個港姐都幫襯過,=,=''

仲好平,,仲好好味tim!!!!

最重要既係,,唔洗我比錢呀!!!!!!!!!

食完我話想食糖,,,mami就買左成筒比我,

最重要既係,,,,,都係唔洗我比錢!!!!

即係我總共慳左$40呀,

食完就送埋我入學校,,,,真係好奇怪牙'

1路行,,,d識識地我既人都用好奇怪既眼光望住我,,=,=

可能因為我未試過屋企人尼同我食反,

同埋好重要既係,,,,,

連平時成日嗌我猩猩果班方2見到都唔敢出聲呀!!!!!

真係好正,,,,,有d勝利既感覺!!!

最後,,,琴日都ok開心啦,,,,,

終於feel到原來媽咪對我真係好好,,,,,,感覺到有母愛呢樣物體存在牙,,,,

感動,,,,

就算世界上所有朋友,,,其他人對自己唔好,,

1諗到屋企,,,,mami同老豆就warm架喇,,,,,

對我最好既就係mum dad,

其次就應該係河馬架喇,^=^

其實河馬都有佢自己好好的fds<

可能佢最好既朋友都唔係我tim<

但係唔知點解,,,我地果種友誼,,係唔須要講出口架,

大家心知就得,,,,

5,,我都唔識點講,

總之我真係好好好好好好好enjoy同河馬1起既日子,,,,,好想轉去馬可賓tim<好想游番水tim<

河馬同我都要+oil讀番好d書,

如果唔係我地牙爸牙媽就唔可以再比我地1起咁fd架喇,

加油牙臭河馬,'

p.s.,,當然我都要啦,,xddddd

,,,

前幾日mami話我愈大就內向,,愈被動,,,又話我細個好主動好合群,,

但係我自己又唔覺呀,

乜我有變過咩?!

點解我冇發現既???

不過其實咁又係既,,,我都發覺自己細個係好多朋友,,,而家愈大呢,,,就只係想搵1個知心既,,,咁就得架喇

我唔可以變姑獨精架!!!!

不過至少仲有蕉,膠,蔡,yan,泥彤果d陪下姐,,,哈哈哈,,xdddd

不過其實呢幾日都有d唔開心,,,,,好似冇乜朋友咁tim<<<<<  哈,講下姐,.

 

講番今日,

好正呀,,,放12點10

可以上呃錢上少20 mins呀,,

唔洗聽住果條友廢up<

根本係佢自己講解講得耐之嘛,,,,又話時間唔夠用,

咁叻,,,,,,,你咪上多1堂囉,,,,,無聊<

之後又唔係唔知搵d膠彩油對白反魚唔係快架啦,

又係咁叫我地快d快d快d,

咁强,,,你油晒囉,,,,好x煩牙.

油唔晒又要我地小息放學做,

變態;

好彩我用左10分鐘就k.o.左姐,.

跟住上堂,,,好肚餓呀,,

就攞左d琴日媽咪同我食反果時買比我既朱古力,,

feel到好多母愛,,,,,,,(哈哈哈...好好笑呀)

真係好正呀!!!!

即係56%果隻,,,,明治1個中size既筒裝住果隻,

咁多粒,,,,,第時上堂1悶就食,,,好野!!!

但係次次食果時隻真猩猩同yan就又話要食,

搞到好快冇晒架喇,,,

蔡行到我個位又要食,,,

第時買定十幾廿權鎖系locker慢慢食,,,哈哈哈,

之後上埋d無聊堂,

小息,,

沖落去art rm攞番對白反魚,

見到d方4系到對住盆花畫,,,

好似係黃蘊慧,,冇睇清楚,

之後攞左就沖番上去,

沖沖下差d系樓梯仆街,:D''

then正當我諗住狂奔入課室既時候<

陳少萍冇啦啦叫停我l0r,

佢叫我行埋尼,,之後ok嚴肅咁話:

'' er,,,岩岩鍾佳宜就認左佢都有份排擠楊詠賢,咁佢地講,,就話你都有份既,,,即係唔係話你有份整古佢,,,,係話你都有份起哄...咁而家我就諗住要你地親口同番佢講聲對唔住,,,咁之後我就會同埋其他有關既同學傾1傾架喇,,,咁你而家可以番去先架喇''

我挑,,,邊條友系到亂吹牙??

我係有時傾下姐,,,咁都關我事?

咁講法,,咪全班都要同佢say s0ri???

之後講完之後我即刻番入班房同蕉yan每善恆鍾ka!宜佢地傾啦,

傾完之後,,1致認為應該係楊詠賢(以下簡稱妹喜)牙媽報串啦,

我地成班人圍住晒,,

系走廊牙ms.pang以為發生左咩事,

then我地冇人show佢,,,笑ing,

之後繼續傾,,

終於傾到真係走去問妹喜發生左咩事,

佢話'' 我牙媽偷睇我日記,''

本身我地都信架,,

但係但係,,

諗諗下就諗到,

如果妹喜媽媽真係偷睇佢日記,

我地就唔信妹喜d日記會寫晒我地d名出尼l0r,

即係擺明妹喜呃我地啦,,,,,

咁問題就係,,,,,,妹喜媽咪點知道佢咁多野呢?

之後番到屋企,

繼續同鍾ka!宜discuss<

以下就係陳少萍同鍾ka!宜的對話頭 (陳:陳少萍,,我:鍾ka!宜)

陳:有家長同我講話佢個女比人排斥 個個就係楊詠緊啦
      咁佢家長就話左你地個名出黎
      佢話有10幾個女仔一齊
       睇佢私人野起哄


我:我冇做過


陳:仲有扯佢D頭髮


我:我冇扯過喎


 

陳:咁你有冇開過佢LOCKER睇佢D野呀?

我:我冇呀 佢成日上堂寫埋D愛情個D野 咩我一直深深地愛著你個D 佢擺係到我先睇

 

陳:咁你姐係不問自取啦


我 : (個樣囧晒)


陳:咁仲有邊幾個女仔呀


我:咩邊幾個呀


陳:同你一齊玩開個D FD


我:咁咪楊子瑩囉


陳:咁梁懿呢


我:哦


陳:仲有羅潔卓同黃樂琳個班女仔


陳:佢家長話晒D名比我知啦


陳:我都知我地班D男仔有女幾個都好扯佢D頭髮


陳:但佢家長就話本身楊詠賢唔想搞大件事 佢唔知既 係佢家長打黎同我講


陳:我希望你唔好因為咁而更加排擠佢


陳:我希望你可以同佢講對唔住 衷心咁同佢講


陳:你鍾意就E+同佢講 一係就等埋你班FD先一齊講 因為我遲D會叫佢地一個一個咁講


陳:咁你番去啦 遲D再搵過你

 

 

哇,,,睇完我都囧左l0r,

其實系妹喜牙媽既立場尼講,,,,咁又真係要話比老師知,,同埋妹喜媽係1個好關心子女既母親,

但係系我地班女仔既立場尼講,,絕對係1件衰事,,,而家真係好憎妹喜,

好牙,,,陳少萍叫我地搵日1起同佢say s0ri嘛,

到時我地嗌埋d男仔,,,,總共39個人1起同佢say s0ri,

睇佢受唔受得起囉,,,( 我同鍾ka!宜都咁話)

而家搞到好大件事喇,,

都唔知點收科,,,,,,,見步行步,

其實成單野都應該話呀2b班個周卓嵐,,

搞到妹喜中意左佢,,,先有咁多事發生,,

而家真係好大獲牙,

 

 

好,,今日係咁多,,,,,,,聽日食lunch wif蔡,

 

 

 

 

 

 

 

 

其實我仲好憎果班人,

發表時間:2009-03-04 10:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]