大家好,,,今日係我第1日用q00za呢樣野,,大家多多指教,
請留個cm同我sAy個hI啦,
咁er,,,,冇乜野講,
以後我會xg qooza 1起用,
即係打完1邊就copy落第2邊,,
有興趣去我xg www.xanga.com/lovekitforever322
我既結論就係qooza容易用過xg多多聲,,
其實我開q00za呢,,就係因為太多fds都用q00za唔用xg,,
用xg都係d高form,,,唔合群牙,,,=,=
所以我又要開個qooza先,,,,xddd
好長既開場白終於完左.....:D''
以下係我今日篇XG,,,因為打果時仲未開QOOZA,,,所以UP既野都係講''XG''
呢幾日都冇乜點認真地打xg<
今日難得咁早放,,緊係要打長dd la,
講番琴日先,
琴日食lunch媽咪尼搵我食,
佢帶左我去1間番學咁耐都未食過既餐廳,
估唔到mami熟志樂仲熟過我,xddd
食車仔面,,,新開架,,,,果個港姐都幫襯過,=,=''
仲好平,,仲好好味tim!!!!
最重要既係,,唔洗我比錢呀!!!!!!!!!
食完我話想食糖,,,mami就買左成筒比我,
最重要既係,,,,,都係唔洗我比錢!!!!
即係我總共慳左$40呀,
食完就送埋我入學校,,,,真係好奇怪牙'
1路行,,,d識識地我既人都用好奇怪既眼光望住我,,=,=
可能因為我未試過屋企人尼同我食反,
同埋好重要既係,,,,,
連平時成日嗌我猩猩果班方2見到都唔敢出聲呀!!!!!
真係好正,,,,,有d勝利既感覺!!!
最後,,,琴日都ok開心啦,,,,,
終於feel到原來媽咪對我真係好好,,,,,,感覺到有母愛呢樣物體存在牙,,,,
感動,,,,
就算世界上所有朋友,,,其他人對自己唔好,,
1諗到屋企,,,,mami同老豆就warm架喇,,,,,
對我最好既就係mum dad,
其次就應該係河馬架喇,^=^
其實河馬都有佢自己好好的fds<
可能佢最好既朋友都唔係我tim<
但係唔知點解,,,我地果種友誼,,係唔須要講出口架,
大家心知就得,,,,
5,,我都唔識點講,
總之我真係好好好好好好好enjoy同河馬1起既日子,,,,,好想轉去馬可賓tim<好想游番水tim<
河馬同我都要+oil讀番好d書,
如果唔係我地牙爸牙媽就唔可以再比我地1起咁fd架喇,
加油牙臭河馬,'
p.s.,,當然我都要啦,,xddddd
,,,
前幾日mami話我愈大就內向,,愈被動,,,又話我細個好主動好合群,,
但係我自己又唔覺呀,
乜我有變過咩?!
點解我冇發現既???
不過其實咁又係既,,,我都發覺自己細個係好多朋友,,,而家愈大呢,,,就只係想搵1個知心既,,,咁就得架喇
我唔可以變姑獨精架!!!!
不過至少仲有蕉,膠,蔡,yan,泥彤果d陪下姐,,,哈哈哈,,xdddd
不過其實呢幾日都有d唔開心,,,,,好似冇乜朋友咁tim<<<<< 哈,講下姐,.
講番今日,
好正呀,,,放12點10
可以上呃錢上少20 mins呀,,
唔洗聽住果條友廢up<
根本係佢自己講解講得耐之嘛,,,,又話時間唔夠用,
咁叻,,,,,,,你咪上多1堂囉,,,,,無聊<
之後又唔係唔知搵d膠彩油對白反魚唔係快架啦,
又係咁叫我地快d快d快d,
咁强,,,你油晒囉,,,,好x煩牙.
油唔晒又要我地小息放學做,
變態;
好彩我用左10分鐘就k.o.左姐,.
跟住上堂,,,好肚餓呀,,
就攞左d琴日媽咪同我食反果時買比我既朱古力,,
feel到好多母愛,,,,,,,(哈哈哈...好好笑呀)
真係好正呀!!!!
即係56%果隻,,,,明治1個中size既筒裝住果隻,
咁多粒,,,,,第時上堂1悶就食,,,好野!!!
但係次次食果時隻真猩猩同yan就又話要食,
搞到好快冇晒架喇,,,
蔡行到我個位又要食,,,
第時買定十幾廿權鎖系locker慢慢食,,,哈哈哈,
之後上埋d無聊堂,
小息,,
沖落去art rm攞番對白反魚,
見到d方4系到對住盆花畫,,,
好似係黃蘊慧,,冇睇清楚,
之後攞左就沖番上去,
沖沖下差d系樓梯仆街,:D''
then正當我諗住狂奔入課室既時候<
陳少萍冇啦啦叫停我l0r,
佢叫我行埋尼,,之後ok嚴肅咁話:
'' er,,,岩岩鍾佳宜就認左佢都有份排擠楊詠賢,咁佢地講,,就話你都有份既,,,即係唔係話你有份整古佢,,,,係話你都有份起哄...咁而家我就諗住要你地親口同番佢講聲對唔住,,,咁之後我就會同埋其他有關既同學傾1傾架喇,,,咁你而家可以番去先架喇''
我挑,,,邊條友系到亂吹牙??
我係有時傾下姐,,,咁都關我事?
咁講法,,咪全班都要同佢say s0ri???
之後講完之後我即刻番入班房同蕉yan每善恆鍾ka!宜佢地傾啦,
傾完之後,,1致認為應該係楊詠賢(以下簡稱妹喜)牙媽報串啦,
我地成班人圍住晒,,
系走廊牙ms.pang以為發生左咩事,
then我地冇人show佢,,,笑ing,
之後繼續傾,,
終於傾到真係走去問妹喜發生左咩事,
佢話'' 我牙媽偷睇我日記,''
本身我地都信架,,
但係但係,,
諗諗下就諗到,
如果妹喜媽媽真係偷睇佢日記,
我地就唔信妹喜d日記會寫晒我地d名出尼l0r,
即係擺明妹喜呃我地啦,,,,,
咁問題就係,,,,,,妹喜媽咪點知道佢咁多野呢?
之後番到屋企,
繼續同鍾ka!宜discuss<
以下就係陳少萍同鍾ka!宜的對話頭 (陳:陳少萍,,我:鍾ka!宜)
陳:有家長同我講話佢個女比人排斥 個個就係楊詠緊啦
咁佢家長就話左你地個名出黎
佢話有10幾個女仔一齊
睇佢私人野起哄
我:我冇做過
陳:仲有扯佢D頭髮
我:我冇扯過喎
陳:咁你有冇開過佢LOCKER睇佢D野呀?
我:我冇呀 佢成日上堂寫埋D愛情個D野 咩我一直深深地愛著你個D 佢擺係到我先睇
陳:咁你姐係不問自取啦
我 : (個樣囧晒)
陳:咁仲有邊幾個女仔呀
我:咩邊幾個呀
陳:同你一齊玩開個D FD
我:咁咪楊子瑩囉
陳:咁梁懿呢
我:哦
陳:仲有羅潔卓同黃樂琳個班女仔
陳:佢家長話晒D名比我知啦
陳:我都知我地班D男仔有女幾個都好扯佢D頭髮
陳:但佢家長就話本身楊詠賢唔想搞大件事 佢唔知既 係佢家長打黎同我講
陳:我希望你唔好因為咁而更加排擠佢
陳:我希望你可以同佢講對唔住 衷心咁同佢講
陳:你鍾意就E+同佢講 一係就等埋你班FD先一齊講 因為我遲D會叫佢地一個一個咁講
陳:咁你番去啦 遲D再搵過你
哇,,,睇完我都囧左l0r,
其實系妹喜牙媽既立場尼講,,,,咁又真係要話比老師知,,同埋妹喜媽係1個好關心子女既母親,
但係系我地班女仔既立場尼講,,絕對係1件衰事,,,而家真係好憎妹喜,
好牙,,,陳少萍叫我地搵日1起同佢say s0ri嘛,
到時我地嗌埋d男仔,,,,總共39個人1起同佢say s0ri,
睇佢受唔受得起囉,,,( 我同鍾ka!宜都咁話)
而家搞到好大件事喇,,
都唔知點收科,,,,,,,見步行步,
其實成單野都應該話呀2b班個周卓嵐,,
搞到妹喜中意左佢,,,先有咁多事發生,,
而家真係好大獲牙,
好,,今日係咁多,,,,,,,聽日食lunch wif蔡,
其實我仲好憎果班人,
|