今朝9點同阿媽去左飲茶...(搞到我鬼死咁眼訓) 之後行左一陣沙田 到左下驟仲陪阿媽去左大圍買送 我地起街市買左一隻草龜 仲睇埋賣魚佬湯隻草龜添^^ 真係令我大開眼界...睇到o曬嘴(雖然有少少殘忍)
琴晚睇新聞_睇到台灣ge機智豆有菌 赫死人咩 都唔知機智點做野!!!
呢排諗住到左中四去補下習 補下dEnglish 唔知貴唔貴呢?
今次考試...... 中文今次考得勁差 實用文竟然唔合格=.=唉~ 數學95考得都ok 其實仲可以高d- -不過算啦 淨係數學攞左5份禮物=]勁正 一粒藥丸(係手巾仔) 兩塊波板糖(都係手巾仔) 一把風扇仔 一包m&m's(食左lu)=D 其他都ok_希望有全級第二
果日游水睇住機智仆街!!勁好笑^^
哩幾日好悶呀 天氣又熱 冇野可以do........ 悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶~