晌九年前我仲係讀緊小學,果時係讀書讀得開心,每逢病我個fd都會送D野俾我令我舒服一D。
有個fd 住晌我隔離(同我地住晌同一層),放最假果震日日同佢玩,加上又有個fd黎玩;
唔係做功課就玩—好開心。就晌7月下旬就開始拖手仔行街街,
果時我阿爸阿媽日日都要返工,放左晌個fd屋企,再唔係就放晌婆婆屋企—成個孤兒仔咁!
得佢係對我最好架,8月中佢開始對我唔理我,我問佢,佢又唔答我,
淨係做我最討厭的野,到8月底我先知點解,原來佢要出國讀書,
我就知到點解佢要咁對我,當時我淨係送到佢去電梯口就講bye bye,
因為出面的天氣同今日的天氣係一模一樣,到今日我先後悔當時冇俾返條鏈佢。
有時D野係走左就走左,後悔黎都冇意思,最重要係珍惜眼前人,係最重要!
其實我都可以拎處長雞,因為我小四果震拎個處長嘉許狀!
|